Welpen

De leeftijdsgroep van jongens en meisjes tussen 7 en 11 jaar worden op Scouting welpen genoemd. Welpen spelen graag buiten en trekken er vaak samen op uit. Met z’n allen een groot spel doen of juist in kleinere groepjes verschillende activiteiten uitvoeren, van alles is mogelijk bij deze groep.

Jungleboek

De welpen spelen in het Jungleboekthema, dat gebaseerd is op het oorspronkelijke verhaal van Rudyard Kipling. Samen met de junglebewoners beleven de welpen de spannendste avonturen in de jungle. Ze worden uitgedaagd om samen te werken en hun omgeving te ontdekken.

Welpen groepen

Ongeveer 60 welpen zijn verdeeld over twee verschillende speltakken: Chikai Welpen en de Mowgli Welpen.

Door de enorme populariteit van Scouting hanteren we momenteel een wachtlijst voor de welpen. Neem contact op met de ledenadministratie voor meer informatie.

Logo Scouting Nederland
De Dr. A.E. Hermansgroep is onderdeel van de Scouting Regio Utrechtse Heuvelrug en Scouting Nederland.