Reünie

15 juni 2024
Scouting Driebergen, Baden Powelllaan 1, Driebergen

De Dr. A.E. Hermansgroep bestaat HONDERD JAAR! Natuurlijk is de naam in die honderd jaar niet hetzelfde geweest, maar waren er tijden waarin iedereen de groep kende zoals Kalongs, Otto van Wassenaer en Acacia.

Meld je aan voor de reünie

Dit prachtige jubileumjaar wordt uitgebreid gevierd met uiteenlopende activiteiten, waaronder een reünie voor oud-leiding, oud-bestuursleden en oud-jeugdleden.

De reünie vindt plaats op zaterdag 15 juni 2024 aan de Baden Powellaan. Special georganiseerde scoutingactiviteiten rondom de reünie beginnen vanaf 14:00 uur's middags en in de avond is er als afsluiter een old-school dansfeest.

Ben jij oud-lid? Zet deze datum in je agenda en meld je aan. Ken jij oud-leden? Deel dan dit bericht!

Aanmelden is noodzakelijk, dan ontvang je niet alleen de officiële uitnodiging, maar kom je ook op de lijst voor Hermans-gedenkwaardigheden. Die wil je niet missen!

Hartelijke groet, de reüniecommisie

Plantenactie
11 mei 2024
Groepskamp
18 mei 2024
Bistro de Perenboom
1 juni 2024
Reünie
15 juni 2024
Hermansgroep festival
21 september 2024

Bekijk alles

Logo Scouting Nederland
De Dr. A.E. Hermansgroep is onderdeel van de Scouting Regio Utrechtse Heuvelrug en Scouting Nederland.